Livrare gratuită pentru toate comenzile peste 500 Lei.

Livrare și retur

Expedierea pachetului dumneavoastră

Pachetele sunt în general trimise în maxim 1 zile de la primirea comenzii și sunt expediate prin firma de curierat Cargus ( curier cu urmărire și livrare fără semnătură.) cu plata la lavirare, dacă nu au fost achitate anterior prin intermediul procesatorului de plăți euPlatesc direct prin intermediul site-ului hainedeosebite.ro, unde au fost comandate,

Costul transportului este calculat in doua moduri, depinzand de tipul coletului (plic sau colet) si in functie de zona de livrare si greutatea produsului, pretul calculandu-se automat in cosul de cumparaturi dupa mentiunile precizate si in functie de firma de curierat aleasa de client.

Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!

Platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru toate produsele si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.

Cum functioneaza serviciul?

In momentul primirii comenzii, poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a proba produsul.

ATENTIE!
Daca constati nereguli, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui proces verbal de constatare, in prezenta acestuia, la momentul livrarii, in care sa se specifice natura problemelor sesizate (defecte, rupturi, etc.).
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea procesului verbal de constatare, te rog sa contactezi imediat un reprezentant al site-ului hainedeosebite.ro, la numarul de telefon : 0765.445.679, unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica refuzul si returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achita transportul?

In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de catre cumparator.

Restituire si Retur
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, conform legislatiei in vigoare, respectiv OUG 34/2014 cu modificari si completari ulterioare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, completand formularul de retur si inregistrand cererea de retur catre comenzi@hainedeosebite.ro.

Dupa inregistrarea cereri pentru retur ambalati corespunzator produsul/produsele si adaugati cutia produsului/produselor sau produsul in sine in punga curier sau orice alt mod de ambalare pentru a nu se lipi awb-ul direct pe cutia sau ambalajul acestuia.
Produsul/produsele se returneaza la adresa de pe factura, cu ce curier doreste clientul si platindu-si taxa de transport. Dacă produsele pe care le-aţi cumpărat descoperiţi că nu sunt potrivite scopului pentru care le-aţi achiziţionat, electroniceonline.ro vă oferă posibilitatea returnării acestora în scopul schimbării sau rambursării contravalorii acestora.


RETINETI CA : Aveți la dispoziție 14 zile calendaristice pentru a trimite înapoi produsele neutilizate.

Produsele se returneaza in ambalajele care sa nu deterioreze produsele pe perioada transportului. Constatarea unor deteriorari survenite in urma transportului datorita ambalarii necorespunzatoare duce la pierderea dreptului de returnare a produsului. Impreuna cu produsul se returneaza si toate documentele cu care a fost livrat produsul sau eventuale cadouri primite, parte a unei campanii promo.

hainedeosebite.ro acceptă doar returul trimis prin curier, nu și cele prin poștă. Costurile de transport vor fi acoperite de client, excepție făcând situațiile în care s-a efectuat o greșeală în cadrul procesului inițial de livrare al comenzii.

Solicitarea curierului se face de către client, excepție făcând comenzile ce prezintă eventuale erori de expediere (accesorii sau produse lipsa), deteriorari datorate transportului ( în acest caz, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail pentru a semnala eroarea).


Expediati produsele , fara intarzieri nejustificate si in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice, incepand cu ziua in care a-ti primit produsele. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.


Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit, să nu prezinte urme de utilizare / uzura, accesorii lipsa sau deteriorate, interventii asupra lor.
hainedeosebite.ro îşi rezervă dreptul de a analiza si decide acordarea sau nu a returului pentru fiecare solicitare în parte, tinandu-se cont de starea produsului returnat, termenul in care s-a solicitat returnarea produsului sau conditiile in care a fost returnat.

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă urme de uzură, zgârieturi, rupturi sau accesorii lipsă sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, hainedeosebite.ro isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produsului de către reprezentanții noștri. (conf OUG 34/art 14)


Dreptul de retragere se aplica in ceea ce privește produsele enumerate mai jos, după cum urmeaza:

Produsul a fost încercat și clientul considera ca nu i se potrivește (in max 14 zile de la achiziție) atunci returul se accepta, cu exceția produselor de lenjerie intimă (chiloti, sutiene, etc.).

Vânzătorul recomanda eronat (in max 14 zile de la achiziție) se accepta returul și se găsește o soluție favorabilă pentru client.


Produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi sau rupturi, nu se acceptă ca retur.


Produsul livrat ca retur se verifica la recepție astfel:

– pachetul sa fie complet (accesorii) conform descrierii din oferta;

– sa fie însoțit de certificatul de garanție în ORIGINAL (dacă a fost emis de producător/distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul;

– sa fie însoțit de eventuale cadouri primite odată cu achiziția produsului;

– sa nu fie zgâriat , rupt sau cu alte defecte si sa nu aibă urme mari de folosință (adică sa poată fi curățat cu o laveta);

Daca se constata lipsuri sau deteriorări din vina clientului – nu se acceptă returul.


Ai foarte mare atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, hainedeosebite.ro isi rezerva dreptul de a decide acceptarea sau nu a returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produsului.

Banii se virează în contul clientului, în termen de maxim 14 zile calendaristice, contravaloarea restituirii fiind cea din factura, daca returul este conform cerintelor enumerate mai sus. Cele 14 zile se calculează din ziua primiri produsului/produselor.